Thursday 3 April 2014

Berhenti Merokok dengan VIVIX Shaklee

                                                                                                 
Assalamualaikum..

Jom kita kenali apa itu rokok ?
-Rokok mengandungi pelbagai racun yang berbisa. Perokok dan bukan-perokok yang terdedah kepada asap terpakai atau asap jaluran sisi akan menghadapi risiko mendapat beberapa penyakit.


                         



Rokok boleh dikatakan sangat sinonim dengan lelaki untuk kawasan Asia melainkan selain Asia, wanita juga penyumbang utama peratusan perokok. Statistik yang dilakukan di Malaysia pada tahun 2008 menunjukkan 4.7juta rakyat merokok!

Sesetengah lelaki mengatakan bahawa dengan merokok itu dapat menampakkan diri mereka kelihatan macho,gentleman dan macam-macam lagi yang mereka gelarkan..Tapi dalam kegentleman mereka itu mesti suatu hari nanti terdetik dihati mereka ingin buang rokok itu jauh-jauh dari kehidupan mereka. Tetapi GAGAL. Pelbagai cara dan kaedah digunakan untuk menghentikan ketagihan merokok malah ada yang berbelanja besar.

Vivix Shaklee mampu untuk membantu anda menghentikan ketagihan merokok dan malah boleh untuk berhenti terus. Testimonial ini secara video memang perokok tegar dan mampu berhenti merokok.


Apakata kita tonton video dibawah ini..Mengisahkan perokok tegar yg akhirnya dapat berhenti tabiat merokoknya hanya dengan VIVIX dalam tempoh beberapa hari saja..





Ini bukan la magik yea tertiba terus boleh berhenti merokok. Ini kerana kandungan VIVIX itu sendiri yang bersifat antioksida yang sangat tinggi. Terhasil daripada buah anggur muscadine yang sangat tinggi kandungan revestrolnya.

Bagi mereka yang merokok, setiap sedutan daripada rokok menghasilkan beribu-ribu radikal bebas dalam tubuh badan. Bayangkan satu batang rokok berapa kali sedutan tu.


KANDUNGAN VIVIX 

                

BAGAIMANA VIVIX SHAKLEE BERFUNGSI

VIVIX berfungsi melalui 4 mekanisme :

  1. Mempertahankan DNA (defense)
  2. Memberikan tenaga DNA (energy)
  3. Memulihkan DNA (repair)
  4. Meningkatkan prestasi DNA (performance)

MANFAAT VIVIX

                      





TESTIMONI VIVIX :-

                 


                 



Apakah itu radikal bebas?

Radikal bebas ini adalah bertindak untuk merosakkan sel-sel dan sistem imunisasi badan kita. Bagi perokok, radikal-radikal sudah menjadi sebati dengan sel-sel badan malah langsung tidak boleh kalau tidak merokok kan.

 

VIVIX Shaklee ini bertindak untuk menggantikan sel-sel yang telah dirosakkan dengan sel-sel yang baru.Sebab itu seperti di dalam video testimonial di atas, selepas beberapa hari mengambil sesudu teh, beliau merasakan seperti pahit bila mahu merokok. Seolah seperti kali pertama mahu merokok. VIVIX membantu untuk memperbaiki dan memperbaharui sel-sel tersebut.


Penyakit yang berkait rapat dengan merokok adalah sakit jantung. Dengan VIVIX, bukan sahaja boleh hilangkan ketagihan merokok namun membantu untuk merawat jantung. Tetapi perlu konsisten pengambilannya.

Duit yang dilaburkan untuk membeli rokok lebih baik anda beli VIVIX Shaklee ataupun isteri-isteri bantu suami untuk tidak merokok juga. Sokongan mungkin akan membantu. 


Harga berbaloi dan setimpal dengan kesannya.








Mumtaz Syafinas
Fanpage : Anak Ibu Sihat
S.I.D 1074035
syanas85@gmail.com
Whatsapp 0146332029

No comments:

Post a Comment