Saturday 10 May 2014

Jana Pendapatan Dari Rumah

"WORK AT HOME MOM " -SIAPA MAU TITLE INI??? ANGGUK KEPALA..hi2

"Mahukan Income 4 @ 5 angka sebulan hanya dengan modal minimum? berkongsi ilmu dan strategi yang berkesan serta Akses bersama Mentor secara PERCUMA??"


                 

Jika anda mahu kan title di atas..Anda WAJIB sertai kami.. KENAPA??

Wanita kini lebih cenderung menjalankan pekerjaan mereka di rumah bebanding keluar bekerja..Ini kerana,dengan menjalankan bisnes online dirumah,mereka dapat meluangkan masa sepenuhnya dengan anak2 tersayang..tak perlu lagi hantar anak ke nursery bagai,kalau anak sakit pula xpayah nak kena buat muka kasihan nak minta cuti kat boss..Mereka juga dapat menjalankan tanggungjawab mereka sebagai isteri dan ibu kepada anak-anak serta mencari pendapatan lebih untuk membantu suami.Dengan erti kata lain ... ingin miliki kewangan sendiri dan kebebasan masa..

"SAYA ADA KELULUSAN SENDIRI..PENAT SAYA BELAJAR TINGGI-TINGGI DULU..KENAPA SAYA NAK KENA DUDUK RUMAH PULAK? "

Itu adalah pilihan anda..Anda yang menentukannya sendiri,ia adalah pilihan masa depan anda.. Tapi pilihan Nasadalah berhenti dari kerja dan bekerja dalam bidang bisnes online Shaklee sendiri.. Kehidupan yg bahagia dan juga kerjaya online dalam 1 masa yg sama.

Kenapa Nas kata kehidupan bahagia??


Yaa,Nas bahagia dengan kehidupan Nas sekarang..Sebabnya Nas dapat melihat anak2 NAs membesar di depan mata sendiri..Makan pakai suami dan anak-anak terjaga rapi setakat ni..Alhamdulillah..

Kebebasan masa pula?? Ya,NAs mengaku sejak bekerja dirumah..Nas mempunyai kebebasan masa Nas sendiri..tak perlu lah kelam kabut bersiap seawal pagi..Yela..kalau dulu sesudah subuh dah kena keluar dari rumah nak pergi kerja..lepas tu nak kena sabar mengadap jem kat jalan raya tu..kalau naik tren pula..nak kena kejar2 tren takut terlepas pulak nnti..sampai2 opis,berpeluh2 sebabnya kena berlari2  kejar tren tadi tu kan..abis bau perfume pun ilang..bau tengik yang melekat..hi2..


Alhamdulillah..Nas juga mempunyai kelulusan tinggi..diploma dlm engineering dan setiap perjalanan hidup kita itu  Allah S.W.T telah susun elok dan rapi je..Ilmu yang Nas pelajari selama ini juga memudahkan Nas juga untuk buat bisnes online ni..Yela..sekurang2nya Nas tau la juga nak tekan-tekan keyboard kat computer ni kan..kalo Nas tak tau nak tekan-tekan..belek-belek..pun susah juga..mau menangis Nas dibuatnye..ha2..


Kenapa anda perlu sertai kami dalam Shaklee??



  • Bonus dibayar setimpal dengan hasil sales personal anda
  • Berpeluang menikmati 20%-25% untung runcit dalam sales anda
  • Berpeluang menikmati bonus dedikasi melalui ahli-ahli dibawah anda
  • Berpeluang menikmati  kepimpinan "leader " yang anda teraju sendiri
  • Berpeluang menikmati cash reward drpd shaklee dari masa ke semasa
  • Berpeluang menikmati percutian 5 bintang di dalam dan luar negara @mengerjakan umrah disponsor oleh shaklee sendiri
  • Kesemua reward boleh mencecah ke 4 hingga  5 angka ,dengan syarat anda BERUSAHA (tiada istilah goyang kaki,duit turun gedebuk depan mata)
  • paling menarik anda boleh mewariskan bisnes shaklee ini untuk anak anda.Anda bekerja keras untuk hari ini untuk masa depan keluarga anda.
"MENARIK KAN? JIKA ANDA BERMINAT UNTUK BERSAMA-SAMA KAMI MENDAPATKAN KEBEBASAN MASA DAN JUGA KEBEBASAN KEWANGAN , SILA HUBUNGI NAS - 014-6332029 


Hubungi saya sekarang untuk mendaftar sebagai ahli shaklee, di 0146332029, atau emelkan kepada syanas85@gmail.com atau PM Facebook Mumtaz Syafinas @ PM Facebook Fanpage Anak Ibu Sihat untuk masa depan yang lebih bermakna.

With Love,


Anak Ibu Sihat



Mumtaz Syafinas
Fanpage : Anak Ibu Sihat
S.I.D 1074035
syanas85@gmail.com
Whatsapp 0146332029

No comments:

Post a Comment